דניאל 053-7905020




תנאי שימוש באתר


דף הבית >> תנאי שימוש באתר
ברוכים הבאים לאתר של חברת דניאל- הבית של מורה הנהיגה איתך ובשבילך (להלן "דניאל"), בכתובת www.daniel4all.co.il  להלן "האתר".
אנא קראו את התנאים  להלן בעיון רב, השימוש באתר מהווה הסכמת המשתמש לתנאים אלה ולפיכך המשתמש כפוף להם וכל זאת עוד טרם החל לגלוש בעמוד אחר באתר.
אם אינך מסכים או מקבל אי אילו מהתנאים המצוינים בזאת, אנא צא מהאתר והימנע משימוש בשירותיו.
האתר שומר לעצמו את הזכות לשנות מדי פעם בפעם את תנאי השימוש באמצעות עדכון דף זה וללא הודעה מראש ו/או הודעה מוקדמת ולכן יש לקרוא דף זה בכל כניסה לאתר מאחר והנך כפוף לשינויים אלו.
תקנון השימוש מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחיות בלבד אך מיועד  לנשים ולגברים כאחד.

1. הרישום לאתר הנו ללא תשלום.
התשלום, עבור חלק מהמוצרים, הוא באמצעות חברת PAYPAL   ויש לקרוא בעיון את תקנון האתר של החברה שמצוי באתר שלה WWW.PAYPAL.COM.
2. "דניאל"  אינה מתחייבת לגבי נכונות /עדכניות /התאמתו למבחן התיאוריה של משרד התחבורה. ובכל מקרה של סתירה בין תוכן ספר הלימוד לבין השאלות המוצגות באתר משרד התחבורה האחרונות גוברות. 
3. "דניאל" תוכל לשנות או להפסיק את מתן שירותי האתר, בין אם נתנה הודעה על כך מראש למשתמש ובין אם לאו, בלא שתהא לה כל חבות כלפי מי מהמשתמשים ו/או צד ג' אחר בקשר עם הפסקת/שינוי השירות כאמור. אתה מסכים בזה מפורשות כי השימוש באתר ייעשה על אחריותך הבלעדית והמלאה.
אתה מצהיר כי הינך יודע ומסכים כי שירות האתר לשימוש כמות שהוא ולפי מידת זמינותו הקיימת. "דניאל" לא תישא באחריות מסוג כל שהוא, מפורשת או מרומזת, ישירה או עקיפה, בקשר עם מתן השירות באתר, ובכלל זה אחריות למסחור, יכולת התאמה למטרה מסוימת של השירות, וכיו''ב.. "דניאל" אינה מתחייבת כי תיענה לכל דרישות המשתמש, או שהשירות לא יופרע ו/או יתקיים בזמן, בבטחה וללא טעויות.
כן, "דניאל" איננה מתחייבת לגבי התוצאות אשר תושגנה כתוצאה משמוש באתר או לגבי הדיוק והאמינות של המידע אשר יושג באמצעותו. "דניאל" איננה מתחייבת ולא תהיה אחראית לגבי כל טובין או שירותים הנרכשים או מושגים באמצעות האתר או כל עסקה אחרת שתתבצע דרכו. שום ייעוץ או מידע בין בעל פה ובין בכתב, אשר ניתנו למשתמש ע''י "דניאל", אין בהם בכדי להוות משום מתן אחריות בגין אותו מידע ו/או ייעוץ.
4. האתר בכללותו , כולל כל המידע המופיע בו, התכנה העומדת בבסיסו, מידע וחומר אשר הגישה נעשית באמצעות האתר- מוגש ומועמד לרשותך כמות שהוא .אין "דניאל" מביעה כל עמדה ואין היא אחראית במפורש או במשתמע, לגבי סעיף 1,סעיף 2, סעיף 3,סעיף 4.
5. כמו כן, "דניאל" לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר, שיגרם לך כתוצאה משימוש ו/או הסתמכות על המידע שמופיע באתר זה או באתרים אחרים שאליהם תגיע.
"דניאל" לא תישא באחריות גם למידע ותכנים שיתפרסמו באתר עצמו על ידי צד שלישי  או לכל תוצאה שתנבע מהסתכמות עליהם או שימוש בהם.
"דניאל" אינה מתחייבת ששירותי האתר לא יופרעו, יינתנו כסדרם או בלא הפסקות, יתקיימו בבטחה וללא טעויות, ויהיו חסינים מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי "דניאל" או מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים - והכל, בחומרה, בתוכנה, בקווי ובמערכות תקשורת, אצל "דניאל"או אצל מי מספקיה.
6. "דניאל" אינה מתחייבת, שמידע אשר מצאת באתר במועד מסוים יוסיף להתפרסם בו גם בהמשך. "דניאל" רשאית להפסיק ו/או למחוק להוסיף לערוך ולשנות בכל עת וללא כל הודעה מראש מידע ו/או תוכן כלשהו המופיעים באתר,כולם או מקצתם. "דניאל"תוכל לשנות מעת לעת את מבנה האתר הכולל את השירותים, מראהו, היקפם וזמינותם של השירותים הניתנים בו וכל היבט אחר הכרוך בהם  והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר בעקבות שינויים טכנולוגיים ועידכוני מידע, השינויים עלולים ליצור תקלות ולחילופין חוסר נוחות בשימוש וכיו"ב.
לא תהיה לך כל טענה,תביעה ו/או דרישה כלפי "דניאל" בגין ביצוע שינויים /תקלות שיתרחשו עקב ביצועם.
7. אם יופיעו קישורים (''לינקים'') באתר, "דניאל" אינה מתחייבת כי הקישורים יתאימו לצרכיך, ו/או יהיו תקינים . "דניאל" תהיה רשאית לסלק מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים , לפי שיקול דעתה  הבלעדי.העובדה שתמצא באתר קישור לאתר מסוים אינה מהווה אישור לכך שהמידע באתר זה מלא, מהימן, עדכני אמין ו/או מומלץ בדרך כלשהי על ידי "דניאל".
8."דניאל" רשאית להשתמש בפרטים שתמסור באתר, ליצירת הקשר אתך (במקרה הצורך) או לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצד שלישי. מידע זה לא יזהה אותך אישית.
"דניאל" רשאית לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני עידכוני מידע ו/או מידע פרסומי.
9. באתר תופענה פרסומות מסחריות כמו גם מידע מסחרי."דניאל" לא תישא בכל אחריות לתוכן מודעות הפרסומת והמידע המסחרי אשר יפורסמו באתר. פרסום המודעות אינו מהווה המלצה או עידוד לרכוש את השירותים או המוצרים המוצעים בהן למכירה. כל עסקה שתיעשה בעקבות
מודעה או מידע המתפרסמים באתר יסוכמו ישירות בינך לבין המפרסם הנוגע בדבר. "דניאל"איננה צד לכל עסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו במודעות המתפרסמות באתר או ירכשו באמצעותם.
10. כל חומר אשר יופיע באתר יהיה בבעלותה ומנכסיה של "דניאל". מלוא זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר לרבות עיצוב האתר,תוכנה, יישום, קוד מחשב,קובץ גרפי, טקסט,תמונות, איורים, מפות, קטעי צליל,הקלטות וידיאו, הקלטות קול, מצגים אודיו ויזואליים,כל טכנולוגיה ידועה ו/או שתילמד ותיושם בעתיד וכל חומר אחר הכלול באתר  הינן של "דניאל" ובבעלותה הבלעדית.
אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ''ל בלא קבלת הסכמתה של "דניאל" מראש ובכתב. סימני המסחר אשר יופיעו באתר הינם קניינה של "דניאל" בלבד, או במידה שפורסמו מטעמם של מפרסמים, קניינם של מפרסמים אלה בלבד. אף בהם אין לעשות שימוש בלא הסכמת "דניאל" מראש ובכתב.
על אף האמור בסעיף זה, יהיה המשתמש רשאי לעשות שימוש בחומר המוגן למטרת לימוד עצמי בלבד.
11. השאלות והתשובות המוצגות באתר הינן ציטוט ממאגר השאלות והתשובות של משרד התחבורה  http://tq.mot.gov.il/ ,כל הזכויות בשאלות המוצגות הן של מדינת ישראל ומובאות באתר לשימוש התלמיד לשם לימוד עצמי,ולשם לימוד ותרגול בחינות על ידי האתר של  "דניאל"."דניאל" תדאג לעקוב אחרי עידכון השאלות ולהעלותם לאתר ואולם אין "דניאל" מתחייבת לכך שהעידכון יהיה במידי וייתכן שיעבור זמן כלשהוא עד לעידכון השאלות באתר.
12. "דניאל" לא תהא חייבת בגין כל נזק באשר הוא לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור נזק ישיר ו/או עקיף כספי ו/או אחר אשר יגרם לך ו/או לכל צד ג' כתוצאה ישירה ו/או עקיפה מן השימוש ו/או ההסתמכות על המידע שמופיע באתר ו/או עקב השימוש ביישומי תכנה שהורדו ישירות באמצעות השרות או הופעלו כתוצאה מן השימוש בשרות, אשר תמצא בשימוש באתר.
13. שימוש באתר מותנה בפתיחת כרטיס משתמש . האתר מסיר מעצמו כל אחריות לגבי כל מקרה שעשוי לנבוע כתוצאה מחשיפת פרטים אלו, לרבות תקלה באתר. המשתמשים נדרשים לגלות אחריות וזהירות לגבי הפרטים והקבצים המוזנים בכרטיס המשתמש.
השימוש בחומר הלימוד ותרגול מבחנים כרוך בתשלום המקנה  קוד כניסה.קוד הכניסה הינו אישי ולא ניתן להעברה ואיננו מיועד לשימוש מסחרי.המשתמש אחראי לשמירה על סודיות פרטי חשבונו וסיסמתו ולכל שימוש שייעשה בחשבונו, בין אם בסמכותו ובידיעתו ובין אם לאו. המשתמש מתחייב כי ידווח מיידית למערכת האתר על כל שימוש לא מורשה בחשבונו, כדי שמערכת האתר תוכל לנקוט בצעדים הנדרשים להפסקת השימוש האמור.
אין חובה למסור לחברה פרטים כלשהם, אך יחד עם זאת, השימוש בחומר הלימוד ותרגול מבחנים לא תתאפשר ללא מסירת פרטים ותשלום הנדרשים בטופס ההרשמה.
13. על הסכם זה ועל כל הנובע ממנו בין באופן ישיר ובין באופן עקיף יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.מקום השיפוט הבלעדי בגין כל דבר וענין הנובע מהסכם זה או מהאתר הינו בבתי המשפט המוסמכים בתל-אביב.
14."דניאל" שמחה על כל הצטרפות משתמש חדש אך אם המידע ו/או התכנים ו/או תנאי הגלישה באתר לרבות תנאי הסכם זה אינם מקובלים עליך, אנא צא מן האתר.
   מפת אתר  |  תקנון \ תנאי שימוש          © כל הזכויות שמורות ל"דניאל ציוד למורי נהיגה"
לייבסיטי - בניית אתרים